רוצים יותר מכירות בעסק? כך תעשו את זה

יותר מכירות בעסק

מנהלי עסקים רבים יודעים לומר שאחד מהדברים המורכבים והקשים ביותר שיש, זה לא רק לגייס לקוחות חדשים, אלא גם לגרום ללקוחות שכבר פנו אליכם להיות נאמנים ולפנות אליכם שוב. זה נשמע לכם מוכר? תוהים איך עושים זאת? אם כך, כדאי שתדעו: מועדון לקוחות זו הבחירה הכי טובה שיש. זה לא במקרה שכל כך הרבה עסקים בוחרים לקחת חלק במועדון לקוחות כזה או אחר, שכן מדובר על אופציה עם יתרונות רבים. מצד אחד אתם, בעלי העסק, נהנים מתנועה גדולה יותר ומהרבה יותר מכירות (קראו על שיפור מכירות בעסק), ומצד שני, הלקוחות נהנים מהנחות נפלאות. לכן שווה לקחת זאת בחשבון ויפה שעה אחת קודם, כי גם לכם מגיע לקדם את העסק שלכם.

באיזה מועדון לקוחות כדאי לבחור?

אם בעבר, כאשר מועדוני הלקוחות רק פרצו לתודעה שלנו, לא היו הרבה מועדונים כאלה, הרי שהיום זה לא כך. היום יש יותר ויותר אפשרויות, מה שגם עלול להיות מבלבל ולגרום לכל אחד מבעלי העסקים לתהות: איך בוחרים את המועדון הנכון? ההמלצה שלנו היא לבחור מועדון גדול ומוכר, שכן ככל שהמועדון יותר מוכר וככל שיש בו יותר חברים, יש לו יותר כוח קניה. משמעות הדברים היא שהלקוחות שלכם יוכלו ליהנות, במסגרת אותו מועדון לקוחות, מיותר הנחות ומבצעים. זה אומר שהלקוחות יהיו יותר מרוצים וסביר להניח שכך הם יחזרו אליכם שוב ושוב בעתיד, קראו בהרחבה בקישור הזה.

האם בתור בעלי עסק אתם מפסידים משהו ממועדון הלקוחות?

התשובה היא חד משמעית לא, כי אתם מרוויחים לכל אורך הדרך. אתם נהנים מהעובדה שיותר אנשים נחשפים למה שאתם עושים, ובנוסף, יותר אנשים גם פונים אליכם והופכים להיות לקוחות בעסק שלכם. מחקרים רבים מראים שאחרי הפעם הראשונה שלקוח מסוים פונה אלינו, הרבה יותר קל לגרום לו לפנות אלינו שוב. לכן שווה לחשוב על כך בחיוב, כי זה לא במקרה שכל כך הרבה עסקים בימינו בוחרים בדרך הזאת. התחרות בעולם העסקי קשה ואם בעזרת מועדון לקוחות מוכר אתם יכולים להתמודד איתה טוב יותר, למה שלא תעשו זאת?